Εντυπωσιακή κινητοποίηση για ψηφιακό μετασχηματισμό φέρνει η πανδημία, με 7 στις 10 ΜμΕ να αναλαμβάνουν σχετικές πρωτοβουλίες, 5 στις 10 να υιοθετούν την Τηλεργασία και 1 στις 5 το e-Commerce.

Όπως προκύπτει από την έρευνα συγκυρίας της Εθνικής Τράπεζας, τα μέτρα που έλαβαν οι ΜμΕ έχουν ως άξονα την τεχνολογική αναβάθμιση. Η πλειονότητα των ΜμΕ (68%) προχώρησε σε διαρθρωτικές αλλαγές, ενώ το 62% επέλεξαν την ψηφιακή αναβάθμιση, με ένα επιπλέον 10%-11% να ετοιμάζουν αντίστοιχες δράσεις στο μέλλον.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η στροφή των ΜμΕ στο e-Commerce. Έτσι, μετά από τη σχετικά σταθερή διείσδυση των
ηλεκτρονικών πωλήσεων την τελευταία πενταετία, η πανδημία και οι ειδικές ανάγκες που δημιούργησε, αύξησε ήδη τη διείσδυση στο 22% ενώ σε μεσοπρόθεσμο ορίζοντα υπάρχει πρόθεση να αγγίξει το 33% των ΜμΕ. Τα ποσοστά είναι υψηλότερα για τον κλάδο του εμπορίου, που διενεργεί και τον κύριο όγκο ηλεκτρονικών πωλήσεων, με τα αντίστοιχα ποσοστά διείσδυσης από 22% την προηγούμενη πενταετία, να βρίσκονται ήδη στο 25% το 2020, με μεσοπρόθεσμη τάση να φθάσουν το 42%.

Γράψτε το σχόλιο σας

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ