Σύμφωνα με έρευνα του marketsales.gr, στο δεύτερο κύμα κορονοϊού παρουσιάστηκε ακόμα περισσότερη αύξηση στις ηλεκτρονικές αγορές της τάξεως του 51%.

Αν και παραδοσιακά οι Γυναίκες κατείχαν τη μερίδα του «λέοντος» στις ηλεκτρονικές αγορές, πλέον η «πίτα» είναι μοιρασμένη σε ποσοστό 49,2% Γυναίκες και 50,8% ανδρικό αγοραστικό κοινό. Αυτό προέκυψε λόγο της μεγάλης αύξησης των πωλήσεων στα αθλητικά είδη, όργανα γυμναστικής και τεχνολογίας κυρίως από ανδρικό αγοραστικό κοινό, ενώ μεγάλη πτώση είχαν τα προϊόντα της κατηγορίας μόδας (παπούτσια, ρούχα, αρώματα, αξεσουάρ) όπου επί το πλείστον είναι Γυναίκες το μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό.

Όσον αφορά στις αγορές εποχιακών και πιο συγκεκριμένα χριστουγεννιάτικα προϊόντα σημειώθηκε πτώση -42%.

Πιο συγκεκριμένα αύξηση παρουσίασαν:

  • Ηοbby – Αθλητισμός 70,8%
  • Τεχνολογία 55,2%
  • Υγεία – Ομορφιά 42,7%
  • Σπίτι – Κήπος 36,3%
  • Εργαλεία – Εξοπλισμός 29,8%

Οι αγορές πέρα από την αύξηση λόγο κλειστών καταστημάτων πριν την ανακοίνωση λειτουργίας των καταστημάτων με click away, τροποποιήθηκαν λόγο των συνθηκών του δεύτερου εγκλεισμού και των καιρικών συνθηκών, παρατηρείται αύξηση στις πωλήσεις λευκών ειδών (σεντόνια, κουβέρτες, παπλώματα κτλ.).

Οι ηλικίες 25-34 ετών έκαναν τις περισσότερες αγορές σε ποσοστό 33,5%, ενώ ακολουθούν οι 35-44 ετών σε ποσοστό 27,5%, 18-24 σε ποσοστό 15,5%, 45-54 σε ποσοστό 12,5%, 55-64 σε ποσοστό 5,5% και τέλος από 65+ σε ποσοστό 5,5%.

Οι αγορές ανά πόλη διαμορφώθηκαν ως εξής:

  1. Αθήνα 38,5%,
  2. Θεσσαλονίκη 14,4%,
  3. Λάρισα 8,9%,
  4. Πάτρα 8,1%,
  5. Ηράκλειο 7%,
  6. Υπόλοιπες πόλης 23,1%.

Κίνηση στο click away παρουσιάστηκε λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα και ιδιαίτερα στις 22 με 24 Δεκεμβρίου κυρίως σε παιχνίδια, αθλητικά είδη, και προϊόντα Τεχνολογίας. Οι τηλεργασία είναι ο λόγος της αύξησης στις αγορές προϊόντων Τεχνολογίας και των αξεσουάρ τους.

Γράψτε το σχόλιο σας

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ