Θετικά αποτελέσματα για τη στρατηγική της εταιρείας Nike να απευθυνθεί απευθείας στους καταναλωτές χωρίς ενδιάμεσους χονδρέμπορους. Στο κλείσιμο του δεύτερου τριμήνου της Nike υπήρξε αύξηση 9% σε σχέση με πέρυσι για την ίδια χρονική περίοδο. Οι πωλήσεις απευθείας στους καταναλωτές αυξήθηκαν κατά 32% και οι ψηφιακές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 84%.

H Nike υπογράμμισε την πίστη της στην διατήρηση της τρέχουσας στρατηγικής, η οποία τονίζει τη διαρκή καινοτομία των προϊόντων, τις πρωτοβουλίες που οδηγούν στην ενδυνάμωση του Brand και στην αύξηση των συμμετοχών στο loyalty program που διαθέτει.

Στη διαφήμιση “Never Too Far Down”, η Nike απεικονίζει τη συνεχή της ικανότητα να κατανοεί τα προβλήματα των καταναλωτών της. Στην ίδια διαφήμιση, η Nike μας θυμίζει όλα όσα είμαστε σε θέση να επιτύχουμε, ένα επίκαιρο, δηλαδή, μήνυμα που άγγιξε μια ευαίσθητη χορδή των πελατών της σε διεθνή βάση.

Η διαφήμιση, με τους LeBron James, Serena Williams και Tiger Woods, είχε πάνω από 7 δισεκατομμύρια impressions και δημιούργησε πάνω από 400 εκατομμύρια interactions.

Η ικανότητα της Nike να μιλάει στο σημερινό παγκόσμιο κοινωνικο-πολιτιστικό περιβάλλον χτίζει μία σε βάθος σύνδεση με την πελατειακή της βάση. Τα μέλη του loyalty program της Nike ενισχύουν τις ψηφιακές πωλήσεις. Η ψηφιακή παρουσία της Nike δίνει την δυνατότητα στην εταιρεία να συνεχίσει να συνδέεται με τα μέλη της και να αυξάνει τις πωλήσεις παρά το κλείσιμο των καταστημάτων και την αποκλεισμένη επισκεψιμότητα.

Η Nike έχει προσθέσει πάνω από 70 εκατομμύρια μέλη στο loyalty program της για φέτος. Επιπλέον, πάνω από 60 εκατομμύρια πελάτες σε 25 χώρες συμμετείχαν στην Member’s Day, μια νέα εκδήλωση που παρέχει μοναδικές ευκαιρίες λιανικής πώλησης, αποκλειστική πρόσβαση σε προϊόντα και πρόσθετες ανταμοιβές.

Γράψτε το σχόλιο σας

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ