Ολοκληρώθηκε η πλέον πρόσφατη έρευνα της εταιρείας Focus Bari για το 2020 σε δείγμα 1.483 ατόμων, αποκαλύπτοντας το πώς θα ψωνίσουν και πώς θα γιορτάσουν οι Έλληνες τα φετινά Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά εν μέσω της πανδημίας.

Τα ευρήματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε οnline σε Πανελλαδικό επίπεδο και συμμετείχαν άντρες και γυναίκες από 18 έως 74 ετών, είναι τα παρακάτω:

Οι 3 στους 4 Έλληνες που συμμετείχαν στην έρευνα δεν είχαν ολοκληρώσει τα ψώνια τους για τις γιορτές (έως την παραμονή των Χριστουγέννων) ενώ μόνο ο 1 στους 10 τα έχει κάνει όλα και δήλωνε έτοιμος για τις γιορτές. Αντίθετα, σε αντίστοιχη έρευνα της YouGov στη Μεγάλη Βρετανία, ο ένας στους δύο Βρετανούς καταναλωτές έχουν ήδη κάνει όλα τα γιορτινά τους ψώνια.

Το e-commerce φαίνεται ότι έχει καθιερωθεί πλέον ως ο κύριος τρόπος αγορών για τους Έλληνες, με το «clickaway» να αποτελεί μια ενδιάμεση λύση για τις επόμενες αγορές, ενώ οι αγορές μέσω μετάβασης στο φυσικό κατάστημα είναι επίσης μια επιθυμητή πηγή για τα Χριστουγεννιάτικα και γενικά εορταστικά ψώνια.

Η λύση «Click Away» θεωρείται ότι θα ωφελήσει κυρίως τις μεγάλες αλυσίδες λιανεμπορίου και τις μεταφορικές εταιρείες, αφήνοντας σε δύσκολη θέση τα μικρά και κυρίως τοπικά καταστήματα.

Οι δύο στους τρεις Έλληνες γιόρτασαν τα φετινά Χριστούγεννα με λιγότερους ανθρώπους απ’ ότι συνηθίζουν, ενώ ένα 17% τα πέρασαν τελείως μόνοι τους.

Αυτό που έλειψε περισσότερο τα φετινά Χριστούγεννα, είναι τα γιορτινά τραπέζια με αγαπημένους ανθρώπους. Παρ’ όλα αυτά, οι τρεις στους πέντε Έλληνες δηλώνουν ότι αισθάνονται κάποια ανησυχία λόγω πανδημίας και περίμεναν τα Χριστούγεννα να περάσουν ήρεμα και ήσυχα.

Γράψτε το σχόλιο σας

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ